Sticky

Vigi telefoonverzekering

• 17 april 2019
  • 2 reacties
  • 467 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Moderator
  • 2065 reacties
Wat is Vigi?
Vigi is een telefoonverzekering die perfect bij ons aansluit. Je kunt op dagbasis in de Vigi app je telefoon verzekeren. Super handig voor een festival, weekendje weg of vakantie! Zo zit je nergens aanvast.

Dit is precies waarom de Vigi app zo goed bij Ben pas. Je betaalt namelijk alleen voor de dagen dat je de verzekering wilt gebruiken en het is allemaal eenvoudig te regelen via de Vigi app.

Voor wie is Vigi?
De Vigi app is op dit moment alleen nog voor iPhone gebruikers.

Wat kost een dag verzekeren bij Vigi?
Het verschilt per type telefoon wat je betaalt per dag. Als je de Vigi app download, voer je je type telefoon in en zie je meteen wat een verzekering per dag kost.

Waarvoor ben je verzekerd bij Vigi?
Vigi verzekert schade (ook waterschade) en diefstal zowel in Nederland als daarbuiten. In de verzekeringsvoorwaarden kun je precies lezen waarvoor je verzekerd bent.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan snel een kijkje op de website van Vigi, hier vindt je ook een link om de Vigi app vrijblijvend te downloaden.

2 reacties

Beste heer/mevrouw,

Is de VIGI app betrouwbaar? Ik kan er weinig over vinden online en is volgens mij nog niet heel bekend.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Esmée
Reputatie 3
Badge +3
Hoi! De app is zeker betrouwbaar. Als dit niet zo was hadden wij dit zeker niet gepost. Op https://www.vigiapp.nl/over-ons kun je meer informatie vinden over ViGi.

Reageer