Sticky

Wat is de garantietermijn van mijn mobiele telefoon?

• 9 september 2016
  • 2 reacties
  • 1102 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
De garantie van de door mij geleverde mobiele telefoons is als volgt:
  • Mobiele telefoons -> 24 maanden, gerekend vanaf de aankoopdatum
  • Accessoires -> 6 maanden, gerekend vanaf de aankoopdatum
  • Apple accessoires -> 12 maanden, gerekend vanaf de aankoopdatum
Wil je jouw telefoon aanmelden ter reparatie dan kun je hier meer informatie vinden.
Heb je je mobiele telefoon in een andere telefoonwinkel of via een andere website dan www.ben.nl gekocht dan vragen we je om terug te gaan naar de dealer. Deze dealer kan een andere garantie termijn kan hanteren.

Aanvullende informatie garantie accessoires

Als een door Ben meegeleverde accessoire kapot is, kun je deze via Ben laten repareren. Er zit 6 maanden garantie op een accessoire, op Apple accessoires zit 12 maanden garantie. Het wettelijk herstelrecht van accessoires geldt alléén als de accessoire ook direct is geleverd door Ben. Dit herstelrecht geldt voor de batterij, headset, oplader en het geheugenkaartje (als deze is meegeleverd). Accessoires die buiten het wettelijke herstelrecht vallen, worden niet gerepareerd en of vervangen.

2 reacties

Ik zou graag me telefoon laten repareren want niemand hoort mij als ik bel.
Me touchscreen reageerd ook heel slecht vanaf het begin al. De telefoon heb ik pas vanaf november 2017.
Reputatie 7
Badge +7
Ik zou graag me telefoon laten repareren want niemand hoort mij als ik bel.
Me touchscreen reageerd ook heel slecht vanaf het begin al. De telefoon heb ik pas vanaf november 2017.

He gatsie s.geldhof! Wat onwijs balen dat jouw mobiele telefoon niet optimaal werkt! In dit topic lees je hoe jij deze kunt aanmelden ter reparatie.

Reageer