Beantwoord

Dynafix beweert dat ik geen garantie meer heb, niemand die iets doet

  • 18 October 2021
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

Beste Benmensen,

Ik zal het probleem zo kort mogelijk omschrijven.

Op 25 maart 2020 heeft mijn vriendin een abonnement afgesloten met iPhone 7. Deze ging al vrij snel kapot, op 2 april 2020 reparatieverzoek ingediend met casenummer 2635300. Dynafix kon de telefoon niet repareren en heeft het toestel omgeruild voor een andere iPhone 7. Nu is deze ook kapot en ligt ter reparatie bij Dynafix. Dynafix beweert nu echter dat van deze telefoon die nu is opgestuurd ter reparatie de garantie is afgelopen op 11-12-2020 (wat zou betekenen dat er een garantietermijn van 9 maanden op het contract zit) en dat het IMEI nummer niet klopt met die op het contract. Gevolg een rekening van ruim 400 euro. Volgens de voorwaarden van BEN zit er op het contract en het toestel 24 maanden garantie, maar omdat er bij Dynafix ergens iets niet helemaal goed gaat krijgen we een rekening voor een telefoon waar nog gewoon 5,5 maanden garantie op zou moeten zitten.

Ik ben nu inmiddels 2 telefoontjes (40 minuten per keer á 0,45 cent per minuut) en verschillende mailtjes naar Dynafix verder. Uitleg gegeven, contracten opgestuurd, maar op de een of andere manier komt het niet door. Ook bij jullie kom ik via de telefoon geen steek verder aangezien jullie maar naar Dynafix blijven wijzen. Ik heb nu inmiddels 14 dagen in de wacht gestaan omdat de zaak is doorgezet naar de garantieafdeling, maar daar komt niemand met een antwoord. Aan de telefoon zeggen jullie medewerkers alleen maar dat het zo vervelend is en dat ik het contract maar moet opsturen naar Dynafix, wat we inmiddels al twee keer hebben gedaan. 

Wij zijn klant bij BEN. Dat jullie de reparaties overlaten aan Dynafix is niet mijn keuze. Ik vind het dan als klant ook een beetje apart dat ik iedere keer maar overal achteraan moet gaan. Wij raken hier behoorlijk gefrustreerd van. Graag z.s.m. een oplossing hiervoor aangezien Dynafix ons een termijn tot 25 oktober heeft gegeven om de rekening voor de reparatie te betalen.

Groeten,

Patrick

icon

Beste antwoord door Merve 19 October 2021, 10:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Patrick, bedankt voor je bericht!

Wat naar dat je zo iets ervaart met Dynafix. Ik kan me voorstellen dat je graag geholpen wilt worden door Ben. Ik zie dat mijn collega nu via de mail bezig is. Daarom wil ik je vriendelijk vragen om het contact voort te zetten via de mail. De community is namelijk bedoeld om elkaar openbaar te helpen maar dit is een klacht welke door de afdeling opgepakt moet worden. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag!

Voor nu wens ik je een mooie dag verder.

Reageer