Beantwoord

Garantie op oordopjes

  • 3 maart 2019
  • 3 reacties
  • 717 keer bekeken

Beste klantenservice


Mijn oordopjes zijn uit het niets stuk gegaan. Van het ene moment op het andere viel het geluid uit aan 1 kant. Ik vroeg me af of ik onder garantie een nieuw setje opgestuurd kan krijgen.

Vriendelijke groeten,
Charmain
icon

Beste antwoord door Wietske 4 maart 2019, 10:45

Oh nee 😢, balen dat jouw oordopjes je in de steek laten! Ik heb voor je nagekeken wat ik hierin kan betekenen. Wij bieden op accessoires (behalve Apple accessoires) een half jaar garantie vanaf de aankoopdatum.Ik zie dat je jouw telefoon hebt besteld op 13 augustus 2018. Dat betekent dat de garantie inmiddels is verstreken op 18 februari. Je kunt er wel voor kiezen om de oordopjes ter reparatie op te laten sturen, maar de kosten zullen dan wel voor eigen rekening zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oh nee 😢, balen dat jouw oordopjes je in de steek laten! Ik heb voor je nagekeken wat ik hierin kan betekenen. Wij bieden op accessoires (behalve Apple accessoires) een half jaar garantie vanaf de aankoopdatum.Ik zie dat je jouw telefoon hebt besteld op 13 augustus 2018. Dat betekent dat de garantie inmiddels is verstreken op 18 februari. Je kunt er wel voor kiezen om de oordopjes ter reparatie op te laten sturen, maar de kosten zullen dan wel voor eigen rekening zijn.
Oh dat is jammer en stom van mezelf haha. Ze zijn al een paar weekjes stuk namelijk. Maar ik kocht oordopjes bij een andere winkel en die waren dus echt niet goed. Ik had eerder contact moeten zoeken.
Bedankt voor de reactie ieder geval.

Vriendelijke groeten,
Charmain
Reputatie 5
Badge +12
Ah, dan kan ik mij extra voorstellen dat je baalt. Nou ja, goed om te weten voor de volgende keer in elk geval 🙂

Reageer