Beantwoord

HTC10 laad niet op

• 23 januari 2019
  • 1 reactie
  • 887 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb deze telefoon al 12 maanden heel prettig mogen gebruiken. Helaas merk ik sinds de laatste 6 weken dat het opladen traag gaat. Sinds vanochtend merk ik dat na uren opladen er slechts een enkele 20% er bij is gekomen.

Op jullie site kon ik snel en gemakkelijk de tips vinden, maar zelfs na een fabrieksreset (zonder dat de back-up is teruggezet) wordt het er niet beter op.

Kunnen jullie hier naar kijken? PS: Zou het ook mogelijk zijn om de toestel kosten af te kopen, om zo het dataabonnement aan een andere telefoon te koppelen?

met vriendelijke groet,

Rik
icon

Beste antwoord door Romy 24 januari 2019, 09:57

Hi! Wat onhandig dat jouw toestel niet meer naar behoren werkt. Je kan er voor kiezen jouw toestel af te betalen (ongeveer 126,- euro) en een nieuw abonnement met toestel af te sluiten. Ook kun je ervoor kiezen jouw toestel op te sturen ter reparatie. Laat me even weten wat je wilt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat onhandig dat jouw toestel niet meer naar behoren werkt. Je kan er voor kiezen jouw toestel af te betalen (ongeveer 126,- euro) en een nieuw abonnement met toestel af te sluiten. Ook kun je ervoor kiezen jouw toestel op te sturen ter reparatie. Laat me even weten wat je wilt!

Reageer