Beantwoord

Imei nummer doorgeven

  • 31 december 2018
  • 1 reactie
  • 806 keer bekeken

Mijn refurbished iPhone werkt niet goed . Na een aantal malen contact met het callcenter heb ik een no repelt mail gekregen dat ik een goed werkend toestel krijg op basis van mijn imei nummer. Hoe kan ik mijn. Imei nummer het best doorgeven. Via welk contact kanaal ? Ik heb geen Facebook en mailen kan bij ben niet. Callcenter heeft lange wachttijden van ongeveer ee; half uur. Kan het via hier bv?
icon

Beste antwoord door Romy 31 december 2018, 13:45

Hi Ilse. Wat vervelend dat jouw toestel niet naar behoren werkt. Ik heb dit even nagekeken. Bij jouw eerste contactmoment heb je aangegeven dat je het toestel ontvangen had op 17/12. Echter heb je het toestel op 10/12 ontvangen waardoor je te laat was met het defect na ontvangst aangeven. Je hebt hier 8 dagen de tijd voor gehad. Omdat jouw eerste contact moment op 23/12 was kun je jouw toestel nu enkel nog ter reparatie aanmelden. Je hebt hiervoor contact gehad met de klantenservice waarbij mijn collega aangaf dat de 'zoek mijn iPhone' functie hiervoor uit moest staan. Omdat dit op dit moment niet gerealiseerd kon worden heeft mijn collega je een e-mail verzonden met een stappenplan om het toestel aan te melden via drmobile. Ik wil je adviseren deze alsnog te volgen en de eerst verstuurde e-mail vanuit ons met betrekking op het IMEI nummer te negeren. Dit omdat deze was verstuurd op basis van foutieve ontvangen informatie.



Ik wens je een fijne jaarwisseling toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi Ilse. Wat vervelend dat jouw toestel niet naar behoren werkt. Ik heb dit even nagekeken. Bij jouw eerste contactmoment heb je aangegeven dat je het toestel ontvangen had op 17/12. Echter heb je het toestel op 10/12 ontvangen waardoor je te laat was met het defect na ontvangst aangeven. Je hebt hier 8 dagen de tijd voor gehad. Omdat jouw eerste contact moment op 23/12 was kun je jouw toestel nu enkel nog ter reparatie aanmelden. Je hebt hiervoor contact gehad met de klantenservice waarbij mijn collega aangaf dat de 'zoek mijn iPhone' functie hiervoor uit moest staan. Omdat dit op dit moment niet gerealiseerd kon worden heeft mijn collega je een e-mail verzonden met een stappenplan om het toestel aan te melden via drmobile. Ik wil je adviseren deze alsnog te volgen en de eerst verstuurde e-mail vanuit ons met betrekking op het IMEI nummer te negeren. Dit omdat deze was verstuurd op basis van foutieve ontvangen informatie.

Ik wens je een fijne jaarwisseling toe!

Reageer