Beantwoord

Mobiel kapot

• 28 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 946 keer bekeken

Gisteravond gleed mijn mobiel uit mijn hand op de harde vloer. Eerst leek er niets aan de hand te zijn er zat alleen een klein scheurtje in het scherm. Een paar minuten later reageerde mijn mobiel niet op mijn vinger. Als ik iets aan de onderkant probeerde aan te raken dan reageerde die niet alleen een klein stukje aan de bovenkant. Uiteindelijk begon mijn scherm paars te worden, eerst een paar kleine streepjes onderhand is het bijna allemaal paars. Ik hoop dat ik nog garantie erop heb. En ik hoop het snel te horen.
icon

Beste antwoord door Shanna 29 oktober 2018, 10:15

Hoi lolololx2801, dat is niet prettig zo op de zaterdagavond. De garantie op je toestel vervalt zodra de schade is veroorzaakt door val-, druk-, stoot-, of waterschade. Omdat je toestel is gevallen zul je dus wel een prijsopgave ontvangen zodra je je toestel opstuurt ter reparatie. Wellicht is het wel mogelijk om een vroegtijdige verlenging te doen. Je gaat dan opnieuw een tweejarig abonnement aan met een toestel van de Ben website. Je moet dan wel je huidige toestelcontract in één keer betalen. Als je wilt dat ik voor je uitzoek hoeveel die kosten bedragen, dan kan je mij een privébericht sturen met je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi lolololx2801, dat is niet prettig zo op de zaterdagavond. De garantie op je toestel vervalt zodra de schade is veroorzaakt door val-, druk-, stoot-, of waterschade. Omdat je toestel is gevallen zul je dus wel een prijsopgave ontvangen zodra je je toestel opstuurt ter reparatie. Wellicht is het wel mogelijk om een vroegtijdige verlenging te doen. Je gaat dan opnieuw een tweejarig abonnement aan met een toestel van de Ben website. Je moet dan wel je huidige toestelcontract in één keer betalen. Als je wilt dat ik voor je uitzoek hoeveel die kosten bedragen, dan kan je mij een privébericht sturen met je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer.

Reageer