Beantwoord

Paarse inkt vlek op telefoon

• 15 december 2018
  • 1 reactie
  • 1342 keer bekeken

Hallo Ben,
Ik heb een abonnement bij jullie lopen, en daar heb ik toen ook een telefoon bij gekocht. Alleen heb ik sinds een paar dagen een paarse inkt vlek op mijn scherm zitten. Ik baal daar best wel van omdat ik die telefoon nog geen half jaar heb. Dus wat kunnen jullie daar aan doen.

Groetjes Stella Moerland
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 10:40

Hoi Stella, ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad niet blij mee bent! Je kunt jouw toestel binnen de garantietermijn laten repareren, al zitten hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Ik zie dat je jouw telefoon via een dealer hebt besteld. Dat betekent dat de garantie en reparaties ook via hun verlopen. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de dealer waarbij je het toestel hebt gekocht.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Stella, ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad niet blij mee bent! Je kunt jouw toestel binnen de garantietermijn laten repareren, al zitten hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Ik zie dat je jouw telefoon via een dealer hebt besteld. Dat betekent dat de garantie en reparaties ook via hun verlopen. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de dealer waarbij je het toestel hebt gekocht.

Reageer