Beantwoord

Reparatie en garantie

• 3 september 2018
  • 1 reactie
  • 787 keer bekeken

Ik heb in april een Huawei P Smart gekocht. In juni heb ik hem laten vallen en omdat ik ervan uitging dat dat niet onder garantie valt heb ik hem bij een reparateur gebracht om het scherm te laten vervangen. Sinds 2 weken zijn de camera en het zaklicht stuk. Ik vraag me af of dat onder de garantie valt. Ik kan nog wel een selfie maken. Willen jullie me zo snel mogelijk laten weten wat voor kosten ik in ieder geval moet betalen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Shanna 4 september 2018, 11:47

Hoi ezandijk! Wat balen dat je toestel eerder dit jaar is gevallen en nu weer kapot is. Alle schade die niet is veroorzaakt door val-, druk-, stoot-, of waterschade. Omdat je je toestel bij een andere reparateur hebt gebracht, vervalt de garantie wel. Over de kosten kan ik niets zeggen, dat bepaalt Dynafix. Daarvoor kun je het beste contact met hen opnemen via: 0900-3962349.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi ezandijk! Wat balen dat je toestel eerder dit jaar is gevallen en nu weer kapot is. Alle schade die niet is veroorzaakt door val-, druk-, stoot-, of waterschade. Omdat je je toestel bij een andere reparateur hebt gebracht, vervalt de garantie wel. Over de kosten kan ik niets zeggen, dat bepaalt Dynafix. Daarvoor kun je het beste contact met hen opnemen via: 0900-3962349.

Reageer