Beantwoord

Reparatieverzoek verplaatsen

• 21 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 954 keer bekeken

Hallo,
zojuist heb ik een reparatieverzoek aangevraagd voor een nieuwe batterij. Ik moet mijn telefoon binnen 7 dagen opsturen zie ik, maar ik ben vanaf morgen op vakantie. Kan ik na mijn vakantie bellen om dit alsnog in gang te zetten?
Op het reparatieformulier staat trouwens een contact button waarvan de pagina niet bestaat. Kan dit dus niet rechtstreeks met het reparatie bedrijf regelen.

hoor graag, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Shanna 21 augustus 2018, 12:28

Hoi Astrid1234, wat heerlijk dat je morgen op vakantie gaat! Je kan zeker terugbellen na je vakantie om dit alsnog in gang te zetten.
Bedankt voor de feedback over het reparatieformulier! Ga ik gelijk doorgeven. En geniet van je vakantie 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Astrid1234, wat heerlijk dat je morgen op vakantie gaat! Je kan zeker terugbellen na je vakantie om dit alsnog in gang te zetten.
Bedankt voor de feedback over het reparatieformulier! Ga ik gelijk doorgeven. En geniet van je vakantie 🙂
Beste,
Ik wil graag mijn telefoon binnenkort alsnog opsturen voor reparatie. Kunt u voor mij de bevestiging voor het eerder ingediende reparatieverzoek toesturen? Verzoek is hetzelfde gebleven; kon alleen toen niet binnen de gestelde 7 dagen mijn telefoon opsturen.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
Hi Astrid1234, je kunt een nieuw reparatie verzoek indienen via www.drmobile.eu na het indienen van het verzoek kun je direct jouw telefoon opsturen.

Reageer