Samsung Galaxy A5 (2017) laadt niet meer op

• 30 January 2018
  • 3 reacties
  • 3007 keer bekeken

Afgelopen week is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Super leuk. Ben heeft mij een mooie aanbieding gedaan en ik heb vertrouwen in de kwaliteit. Ik was er ook aan toe, aangezien mijn oude Samsung Galaxy A3 (2016) zijn langste tijd heeft gehad. Vorige week heb ik zijn grote broer in gebruik genomen, de A5 (2017). Helaas ging het bij het opladen al niet lekker: de bijgeleverde "fast charger" oplader deed er bijzonder lang over om de telefoon op te laden. Ook toen ik hem aansloot op mijn laptop kwam hier geen verbetering in.

Desondanks heb ik de eerste dagen goed gebruik kunnen maken van het toestel. Maar toen was het ineens klaar. Ik sloot mijn telefoon aan op de oplader in de veronderstelling dat ie - weliswaar langzaam - zou opladen. Dit gebeurde echter niet. Ook geen reactie meer via mijn laptop.

Tja, en daar zit ik nu dan. Ik heb gisteren direct een nieuwe oplader besteld, want uiteraard moet ik eerst een kruistest toepassen. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat het een probleem is binnen het toestel.

Heb ik nu eigenlijk een vraag aan jullie? Nou nee, niet echt. Wanneer uit de kruistest blijkt dat het toestel niet goed meer functioneert, dan heb ik geen andere optie dan het op te sturen naar de reparateur. Wanneer het zover is dan neem ik uiteraard contact met jullie op.
Maar ik houd er op het moment toch een beetje een nare smaak aan over en dat wilde ik graag even delen. Daar zijn fora immers voor 🙂

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ooooooooh wat ontzettend fijn 😃 Dat is heel erg goed nieuws! Om je tegemoet te komen in dit ongemak heb ik een compensatie van €12,50 in je klantkaart gezet 🙂
Ik heb inmiddels de nieuwe oplader geprobeerd ... en hij werkt! Het was dus gelukkig geen defect aan het toestel.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi subzerodeluxe! Jeetje wat ontzettend balen dat jouw nieuwe telefoon je zó in de steek laat! Zo maken we je natuurlijk een beetje blij met een dode mus.. euh telefoon. Ik kan me goed voorstellen dat dit een nare nasmaak geeft en je dit graag met ons deelt! Mocht je hulp nodig hebben met het aanmelden van de reparatie dan helpen wij jou hier natuurlijk graag mee en ik hoop dat je daarna onbezorgd van jouw nieuwe telefoon en Ben abonnement kunt gaan genieten!

Reageer