Beantwoord

4g werkt niet op mijn samsung galaxy xcover 3

• 15 juli 2016
  • 6 reacties
  • 776 keer bekeken

Ik hab sinds gisteren een abonement met 4g via jullie. Maar ik heb in mijn stad nog nergens 4g ontvangen. Ik heb het volgende gedaan aan de hand van informatie op dit forum:

- Internet instellingen handmatig ingevoert aan de hand van de lollipop 5.1.1 informatie op dit forum.
- LTE/WCDMA/GSM ingeschakelt
- gecontrolleerd of dit toestel 4g ondersteund (en dat kan die)
- Verschillende keren mijn telefoon geherstart

Wat kan ik nu het beste doen?

Gr jur
icon

Beste antwoord door Ricardo 15 juli 2016, 13:27

Ik heb wel internet inderdaad, redelijk constant H of H+. Maar dus geen LTE of 4G. Gr jur

Ik heb voor jou een aantal instellingen gewijzigd, dit zou het op moeten lossen. Zet het toestel even op vliegmodus en zet de vliegmodus daarna weer uit. Als het goed is moet jij dan 4G zien staan.

Graag hoor ik van je.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 2
Hoi Jurriaan

Heb je wel een internetverbinding op 3G?
Dat zou betekenen dat je internet het wel doet en dat je alleen niet op het 4G netwerk komt.

En als je geen 4G hebt, welke symbool zie je dan in je statusbalk? H+, 3G, LTE?
Ik heb wel internet inderdaad, redelijk constant H of H+. Maar dus geen LTE of 4G. Gr jur
Reputatie 2
oke vreemd. Als je het toestel inderdaad aangeeft 4G/LTE als voorkeursnetwerk te hebben zou hij dat automatisch moeten oppakken.

Misschien dat een moderator even voor je kan kijken hoe het aan de achterkant (kant van Ben) staat ingesteld. Ik zag bij andere topics al zoiets voorbij komen.

Nog even geduld ben ik bang 😞
Badge

Ik heb voor jou een aantal instellingen gewijzigd, dit zou het op moeten lossen. Zet het toestel even op vliegmodus en zet de vliegmodus daarna weer uit. Als het goed is moet jij dan 4G zien staan.

Graag hoor ik van je.
Hij doet het, bedankt!

Gr, Jur
Badge
Top! Veel plezier met je 4G. Als we je in de toekomst weer ergens mee van dienst kunnen zijn, zien we je graag terug op het forum! Voor nu sluit ik dit topic.