Beste antwoord door Rox
Alle gesprekken komen als onbekend binnen
Sinds 1 februari komen alle oproepen binnen als onbekend. SMS afzenders zie ik wel. Ik heb een Samsung toestel van 2 jaar oud en het Ben abonnement is net verlengd. Hoe kan dit worden opgelost?
Hmmm vanderseijs, dat is een heel vreemd maar vooral onhandig probleem! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten
Hmmm vanderseijs, dat is een heel vreemd maar vooral onhandig probleem! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Het werkt weer goed. Bedankt!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.