Alle oproepen komen onbekend binnen

• 24 januari 2018
  • 3 reacties
  • 3328 keer bekeken

Alle telefoontjes komen onbekend binnen, dus het is nooit te controleren wie er gebeld heeft. Kan ik dit ergens aanpassen?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Alle telefoontjes komen onbekend binnen, dus het is nooit te controleren wie er gebeld heeft. Kan ik dit ergens aanpassen? Vreemd!
Reputatie 7
Badge +7
Ohjee marlieszintel! Dat schiet natuurlijk niet op! Jij moet gewoon kunnen zien wie jou heeft geprobeerd te bellen. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Reputatie 6
Badge +8
Erg onhandig zeg! Hopelijk helpt de reset die Rox heeft doorgevoerd op het netwerk. Mocht dit niet hebben geholpen, dan heb je misschien iets aan de onderstaande tip: Ik heb eventjes op internet gezocht wat een andere mogelijkheid kan zijn en kwam het volgende tegen: Ga naar contacten, klik daar op instellingen en selecteer daar 'berichten weergeven', in plaats van berichten verbergen. Wil je laten weten of een van de mogelijke oplossingen hebben geholpen?

Reageer