Beantwoord

Camera

• 9 november 2018
  • 1 reactie
  • 514 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nu een Samsung galaxy s5 neo. Ik ben niet tevreden over de camera. Wanneer ik een selfie maak is de foto vaak niet heel scherp. Met name in de avond als het donker is zijn de foto's van slechte kwaliteit. Wanneer ik een filmpje maak is de telefoon constant op zoek naar de juiste scherpte. Daardoor gaat het beeld steeds van scherp naar onscherp. Ik wil nu een nieuwe telefoon met een betere camera. Mijn voorkeur gaat uit naar een Samsung of iPhone. De grootte van de telefoon wil ik niet veel groter hebben dan de Samsung die ik nu heb. Het hoeft ook niet per de de nieuwste telefoon te zijn. Voor mij is het belangrijk dat er een goede camera op zit. Wie kan mij advies geven?
icon

Beste antwoord door Jill 9 november 2018, 13:47

Hi Krissie,

Wat jammer dat jouw telefoon geen mooie foto's kan maken. Het is natuurlijk wel een belangrijk puntje op een telefoon tegenwoordig.

Als je echt voor een goede camera wil gaan dan kan ik je de volgende toestellen aanraden

De Samsung Galaxy S7 deze telefoon heeft het zelfde formaat als jouw huidige telefoon namelijk een 5.1 inch scherm. De camera aan de achterkant heeft 12 megapixels en die aan de voorkant heeft 6 mega pixels, op het gebied van iPhone's hebben wij de iPhone 7 deze is een tikje kleiner dan jouw huidige telefoon hij heeft een scherm van 4,7 inch. De camera aan de achterkant heeft 12 megapixels en de camera aan de voorkant heeft er 7. Als je echt opzoek bent naar een goede camera dan is de Huawei p20 lite ook een aanrader, deze telefoon is iets groter dan jouw huidige telefoon namelijk 5.8 inch. Hij heeft op de voor en achter camera 16 megapixels.

Je kunt alle toestellen met de specificaties hier terugvinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Krissie,

Wat jammer dat jouw telefoon geen mooie foto's kan maken. Het is natuurlijk wel een belangrijk puntje op een telefoon tegenwoordig.

Als je echt voor een goede camera wil gaan dan kan ik je de volgende toestellen aanraden

De Samsung Galaxy S7 deze telefoon heeft het zelfde formaat als jouw huidige telefoon namelijk een 5.1 inch scherm. De camera aan de achterkant heeft 12 megapixels en die aan de voorkant heeft 6 mega pixels, op het gebied van iPhone's hebben wij de iPhone 7 deze is een tikje kleiner dan jouw huidige telefoon hij heeft een scherm van 4,7 inch. De camera aan de achterkant heeft 12 megapixels en de camera aan de voorkant heeft er 7. Als je echt opzoek bent naar een goede camera dan is de Huawei p20 lite ook een aanrader, deze telefoon is iets groter dan jouw huidige telefoon namelijk 5.8 inch. Hij heeft op de voor en achter camera 16 megapixels.

Je kunt alle toestellen met de specificaties hier terugvinden.

Reageer