Beantwoord

Defect toestel?

  • 3 January 2019
  • 5 reacties
  • 977 keer bekeken

Sinds vanmorgen doet mijn galaxy j5 2017 heel raar,
Hij opent apps en menus, verandert uit zichzelf instellingen en schakelt dingen zoals gegevens roaming en mobile hotspot aan. of hij loopt vast of en hapert. Nu zul je meteen zeggen dat is mallware oid. Maar ik heb 2 antivirus programmas gedownload die allebei niets hebben gedetecteerd, en toen de telefoon maar gereset naar fabrieksinstellingen. En het probleem is er nogsteeds. Help?

Update: het scherm is net zwart geworden met een heel dun licht streepje boven in, in kan hem niet aan of uit zetten, en de telefoon wordt ook heel warm.
icon

Beste antwoord door Romy 4 January 2019, 09:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Het kan wel eens voorkomen dat jouw toestel even opnieuw opgestart moet worden. Vaak verhelpt dit de problemen. Mocht je voor een nieuw toestel willen gaan, kun je eventueel altijd een kijkje nemen op de website!
Ik heb precies hetzelfde toestel een J5 als Silvia en vanmorgen kreeg ik 3 uur lang een zwart scherm terwijl die 90% was opgeladen. Ik kon er dus helemaal niks mee en dacht aan een storing bij Ben, maar ineens deed mijn toestel het weer. Is er een storing geweest of ligt het ook aan mijn toestel?
Reputatie 5
Badge +9
Goed dat je deze vraag stelt. Ik denk dat dit om een fout van het toestel zelf gaat. Werkt jouw toestel inmiddels weer naar behoren?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Silvia. Dat is geen goed begin van het nieuwe jaar! Dit klinkt als een technische fout van het toestel zelf. Je kan hiervoor het beste jouw toestel laten opsturen ter reparatie. Dit kan je zelf erg makkelijk doen via deze website. Na ontvangst van jouw toestel wordt onderzocht of het defect veroorzaakt wordt door eventuele vocht-, stoot-, druk-, val- of waterschade. Wanneer dit niet het geval is, wordt jouw toestel kosteloos gerepareerd en naar je terug gezonden.
Mijn toestel werkt weer naar behoren maar ik vind het toch een onprettig idee dat het onverwacht weer kan gebeuren, Omdat ik geen vaste lijn meer heb ben ik dan onbereikbaar. Misschien toch maar naar een nieuwe telefoon uitkijken.

Reageer