Beantwoord

Galaxy J5 start niet meer op

• 2 maart 2018
  • 3 reacties
  • 1411 keer bekeken

Hallo,

Mijn Galaxy J5 2017 is spontaan uitgegaan terwijl er nog voldoende stroom in zit. Ik krijg m nu niet meer opgestart, ook niet via aan/uit knop + volume naar beneden en home knop. Wie heeft er nog een tip??

Groet,
Jolanda
icon

Beste antwoord door Rox 5 maart 2018, 08:19

Ohjeetje Jolanda, dat schiet natuurlijk niet op! Wat onwijs balen dat jouw telefoon opeens niet meer aan gaat. Je kunt in dit geval het beste aanspraak maken op jouw garantie. Omdat jouw telefoon is geleverd door een externe (web) winkel verloopt jouw garantie via dat verkooppunt. Jij kunt contact met hun opnemen om dit defect kosteloos te later verhelpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje Jolanda, dat schiet natuurlijk niet op! Wat onwijs balen dat jouw telefoon opeens niet meer aan gaat. Je kunt in dit geval het beste aanspraak maken op jouw garantie. Omdat jouw telefoon is geleverd door een externe (web) winkel verloopt jouw garantie via dat verkooppunt. Jij kunt contact met hun opnemen om dit defect kosteloos te later verhelpen.
Hallo Rox,

Dank voor je reactie terug. Ik ga 'm inderdaad terug sturen en hopelijk kunnen ze 'm maken.

Groeten, Jolanda
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Jolanda! #Benervoorjou 😃