Beantwoord

Geen verbinding met BEN - Samsung S5-mini

• 19 december 2016
  • 4 reacties
  • 255 keer bekeken

Sinds kort heb ik problemen met de verbinding. Er staat af en toe "alleen noodoproepen" in mijn scherm en dan kan ik dus niet bellen en ben ik niet bereikbaar.
Als ik mijn telefoon dan opnieuw startte, was het probleem opgelost.

Nu helpt dat echter niet meer: ik heb de telefoon uit en weer aan gezet. Ik heb daarna de sim-kaart nog een keer aangeduwd en daarna de telefoon nog een keer opgestart. Ik moest de pincode intoetsen om de sim-kaart te deblokkeren dus ik neem aan dat mijn telefoon de sim-kaart wel herkent. Maar nog steeds kan ik niet bellen.
Wat ik ook gek vind: nu staat er in mijn vergrendelscherm linksboven wel "Ben NL" maar als ik mijn telefoon ontgrendel en iemand ga bellen, lijkt het alsof de telefoon 1 keer overgaat en vervolgens hoor ik piep piep en is de verbinding verbroken en heeft mijn toestel helemaal geen verbinding meer met Ben.

Hopelijk weet iemand raad?
icon

Beste antwoord door Angelique 3 januari 2017, 09:34

Fijn om te lezen dat je de mogelijkheid hebt gehad om dit uit te testen, Marianne44. Mochten de problemen aanhouden met enige regelmaat, dan zou je altijd de dekkingskaart op de Ben website kunnen invullen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

4 reacties

Ik heb wel weer verbinding met Ben maar probleem blijft dat deze regelmatig wegvalt.
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Marianne44, fijn om te lezen dat je inmiddels weer verbinding hebt! Ik wil je graag helpen om te achterhalen waar deze problemen door komen. Zou je een andere simkaart in jouw toestel willen proberen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we achterhalen of de problemen worden veroorzaakt door de simkaart of je toestel.
Hoi Angelique,

Ik heb mijn simkaart een paar dagen in mijn oude telefoon gedaan, geen problemen. In dit toestel wel weer maar ook pas na een paar dagen dus ik weet eigenlijk nog steeds niet zeker of het aan het toestel ligt.
Het probleem doet zich dus soms dagenlang niet voor en dan ineens weer wel. Ik heb geen andere simkaart om een paar dagen of langer in dit toestel te proberen.
Ik kom er zo waarschijnlijk dus niet achter wat het probleem is.
Misschien dat iemand anders het herkent?
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen dat je de mogelijkheid hebt gehad om dit uit te testen, Marianne44. Mochten de problemen aanhouden met enige regelmaat, dan zou je altijd de dekkingskaart op de Ben website kunnen invullen.