Beantwoord

Geen verbinding sinds 29-7-2018

• 29 juli 2018
  • 5 reacties
  • 334 keer bekeken

ik kan al sedert vannacht ineens niet meer bellen/smsen. simkaartzit in een samsung s4 mini. al geprobeerd in andere telefoons te plaatsen daar staan er ook kan geen verbinding maken met ben. Ik moet zaken regelen maar krijg nu dus ook geen smsjes binnnen. heel vervelend kan iemand van Ben mij zsm helpen
icon

Beste antwoord door Wietske 30 juli 2018, 13:15

Ik heb zojuist jouw simkaart gereset. Zou je je toestel eens willen herstarten en een nieuwe poging willen wagen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat je geen verbinding kunt maken met de Ben simkaart op jouw toestel oorndes! Goed dat je de simkaart al hebt kunnen testen in een andere telefoon. Staat jouw telefoon op niet-storen? Mocht je dit hebben gecontroleerd dan raad ik je aan om de stappen in dit topic door te nemen.
Wat onhandig dat je geen verbinding kunt maken met de Ben simkaart op jouw toestel oorndes! Goed dat je de simkaart al hebt kunnen testen in een andere telefoon. Staat jouw telefoon op niet-storen? Mocht je dit hebben gecontroleerd dan raad ik je aan om de stappen in dit topic door te nemen.
Beste wietske ik heb alle bovenstaande stappen al doorlopen voordat mijn berixht had geplaats en nog ateeds kan ik niet bellen/smsen/internetten vandaar mijn bericht. Ik kan zelf de klantenservice niet bereiken omdat ik geen uitgaande belletjes kan plegen
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb zojuist jouw simkaart gereset. Zou je je toestel eens willen herstarten en een nieuwe poging willen wagen?
Bedankt Wietske alles werkt weer
Reputatie 5
Badge +12
Aah super! Fijn dat je het nog even laat weten 🙂 Ik wens je een zonnige dag toe.

Reageer