Gegevens invoeren op nieuwe telefoon werkt niet.

• 26 april 2018
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijn vandaag nieuw ontvangen Galaxy J3 werkt niet. Bij het aanraken van het scherm maakt hij wel een klikgeluidje, maar er komt niks op het scherm. Pas na tientallen keren tikken komt het cijfer of de letter pas door. Pincode intoetsen duurde een kwartier. Wi-Fi wachtwoord invoeren is na een half uur nog niet gelukt.
Volgens mij werkt de telefoon gewoon niet.
Wat nu?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Morgen Joriska.

Een aantal opties, ik ga/mag er vanuit dat niet tempered glass op het scherm zit wat los zit.

Telefoon een klein kwartier uit daarna weer aan. Helpt dat?
Een harde reset van de telefoon, via de knoppen. Helpt dat?

Werkt beide niet is een vervanging van het scherm nodig, dus reparatie. Controleer wel even op garantie.

Een leuke Koningsdag gewenst !☺️
Reputatie 7
Badge +7
He gatsie Joriska, dat schiet niet op! Ik kan me voorstellen dat dit een behoorlijke domper is! Hebben de tips van Snoeshaantje mogen helpen? #Benbenieuwd Als dit niet het geval is ontvang ik van jou graag het IMEI nummer van het toestel. Als jouw toestel binnen 8 dagen na leveren namelijk een defect vertoond kan ik deze binnen deze periode aanmelden om hem aan de deur om te laten ruilen. Het IMEI nummer vind je op de witte sticker op het doosje onder de barcode, mocht jouw touchscreen een opleving hebben dan kun je het IMEI nummer ook opvragen door naar *#06# te bellen.

Reageer