Beantwoord

Hoe stuur ik een massabericht via Whatsapp op een Samsung S5??

• 14 juli 2016
  • 5 reacties
  • 1882 keer bekeken

Hoe kan ik meerdere whats app berichten tegelijk verzenden
icon

Beste antwoord door Amber 14 juli 2016, 14:15

ja dat bedoel ik
samsung5s

Als je jouw Whatsapp opent, zie je rechts in het beeldscherm 3 puntjes boven elkaar staan.
Hier kan je voor meerdere opties kiezen. Kies voor 'Nieuwe Verzendlijst' als je hetzelfde bericht naar meerdere contacten wilt sturen.
Dan kan je alle contacten selecteren en kies daarna voor 'Maken'.
In het volgende scherm kan je het bericht typen dat je wilt versturen.

Graag hoor ik van je of dit heeft mogen werken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Op een iPhone kan dit links boven met de optie verzendlijsten. Op een Android weet ik het niet 100% zeker, maar ook daar kun je kiezen voor een massabericht. Volgens mij is het daar aangeduid met een megafoon icoontje.
Badge
Bedoel jij dat je hetzelfde bericht naar meerdere mensen wil verzenden? Zo ja, van welk toestel maak jij gebruik?
ja dat bedoel ik
samsung5s
Badge
ja dat bedoel ik
samsung5s

Als je jouw Whatsapp opent, zie je rechts in het beeldscherm 3 puntjes boven elkaar staan.
Hier kan je voor meerdere opties kiezen. Kies voor 'Nieuwe Verzendlijst' als je hetzelfde bericht naar meerdere contacten wilt sturen.

Badge
ja dat bedoel ik
samsung5s

Tot slot kan je hier meer informatie vinden over het gebruik van verzendlijsten.

Reageer