Beantwoord

Informatie over de LED-indicator Samsung J5

• 10 januari 2018
  • 1 reactie
  • 1761 keer bekeken

Ik wil graag de Samsung J5 i.c.m. het abonnement kopen hier bij Ben. Nu las ik dat er geen led-indicator op het toestel zit. Ik overweeg nu eigenlijk om het toestel niet te kopen, maar zag ook staan dat er een losse app schijnt te zijn die de functie overneemt. Heeft iemand hier ervaring mee / kan je me hier meer informatie over geven? Ik zou graag de volgende dingen willen weten:
- Is de app gratis of betaald?
- Werkt het überhaupt wel?
- Werkt het via de led op de rand van het toestel of via de flitser, en dan via de camera aan de voorkant (selfiecamera) of achterkant?
- Is het gewoon 1 kleur licht of is het ook mogelijk om voor verschillende zaken (whatsapp, snapchat, messenger) andere kleuren in te stellen?

Hartelijk bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Angelique 11 januari 2018, 08:37

Hoi Charlotte, onwijs leuke vraag! Nu moet ik je eerlijk vertellen dat ik niet in het bezit ben van een Samsung J5 en je om die reden niet verder kan informeren vanuit eigen ervaring. Wel ben ik op onderzoek gegaan of ik een antwoord kon vinden op jouw vraag. Op YouTube kwam ik twee review videos tegen met meer informatie! Door hier te klikken ga je naar een van de video's. Klik je hier, dan krijg je een hele lijst met overzicht van de videos op YouTube met uitleg over de LED-indicator. Een tip die ik je wil meegeven: bekijk de video als je bent verbonden met Wi-Fi, dat scheelt MB's :)

Heb je toch nog vragen, dan mag je ook altijd contact opnemen met mijn collega's van de verkooplijn die jou meer kunnen vertellen over de Samsung J5. Mijn collega's zijn op werkdagen te bereiken van 09:00 uur tot 20:00 uur op het nummer 0800 - 246 246 8. Laat je het mij weten als je een keuze hebt kunnen maken?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Charlotte, onwijs leuke vraag! Nu moet ik je eerlijk vertellen dat ik niet in het bezit ben van een Samsung J5 en je om die reden niet verder kan informeren vanuit eigen ervaring. Wel ben ik op onderzoek gegaan of ik een antwoord kon vinden op jouw vraag. Op YouTube kwam ik twee review videos tegen met meer informatie! Door hier te klikken ga je naar een van de video's. Klik je hier, dan krijg je een hele lijst met overzicht van de videos op YouTube met uitleg over de LED-indicator. Een tip die ik je wil meegeven: bekijk de video als je bent verbonden met Wi-Fi, dat scheelt MB's :)

Heb je toch nog vragen, dan mag je ook altijd contact opnemen met mijn collega's van de verkooplijn die jou meer kunnen vertellen over de Samsung J5. Mijn collega's zijn op werkdagen te bereiken van 09:00 uur tot 20:00 uur op het nummer 0800 - 246 246 8. Laat je het mij weten als je een keuze hebt kunnen maken?

Reageer