Beantwoord

Kwaliteit van het geluid tijdens het bellen

• 20 november 2018
  • 15 reacties
  • 1071 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn vrouw en ik, beiden met een Ben mobiel abonnement, hebben tijdens een telefoon gesprek hinder van een echo. Alles wat wij zeggen word op de achtergrond nog een keer herhaald. Dat is erg hinderlijk. Kan dat verbeterd worden?
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 21 november 2018, 21:14

Dan moet ik maar net weten of die ook een BEN abonnement heeft.

Nee hoor, dat is niet nodig.

U hebt Ben, familie heeft x en y als provider, familie is bij u. U vraagt of ze behulpzaam willen zijn voor een test.

Een voorbeeld.

U test eerst samen uw telefoon met de Ben simkaart met bijvoorbeeld de andere telefoon met y.

Daarna, indien nodig, de Ben simkaart in de andere telefoon en de y simkaart in uw telefoon. Dus de simkaarten even verwisselen en ook dan testen.

Dan weet u meer. het resultaat kunt u dan laten weten, er is dan meer achtergrondinformatie.

Ook kunt u wellicht naar een telefoonwinkel gaan.

Maar u beslist.

succes en graag gedaan.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Mijn vrouw en ik, beiden met een Ben mobiel abonnement, hebben tijdens een telefoon gesprek hinder van een echo. Alles wat wij zeggen word op de achtergrond nog een keer herhaald. Dat is erg hinderlijk. Kan dat verbeterd worden?

Hi! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om telkens een echo te ervaren tijdens het bellen. Hebben jullie toevallig allebei de luidspreker aan wanneer je elkaar belt?
Reputatie 1
Nee, mijn vrouw niet, ik wel omdat ik behoorlijk slechthorend ben.
Maar degenen naar wie ik bel zijn allemaal gezonde mensen, die gebruiken de luidspreker niet, en zowel mobiele nummers als vaste nummers, heb ik een echo.
Reputatie 5
Badge +4
Hebt u op beantwoord geklikt? Wanneer u oortjes, of een headset (nog beter) met een microfoon gebruikt dan zou het (echo) daarmee mogelijkerwijs opgelost zijn.
Reputatie 1
Die oortjes en een headset heb ik niets aan want ik ben daar te doof voor. Daarom, als ik telefoneer dat ik dan met opnemen gelijk op de speaker tikt voor meer volume.
Reputatie 5
Badge +4
Volkomen duidelijk en te begrijpen. Ik neem aan dat u de telefoon op afstand houdt tijdens het gesprek.
Het lijkt me raadzaam om toch eens te proberen of een telefoon van iemand anders hetzelfde probleem geeft wanneer u daarmee belt
Reputatie 1
Ja, mijn vrouw heeft het ook als zij belt. Dat had ik bovenstaand al gemeld. Beiden hebben een Ben abonnement.
Reputatie 5
Badge +4
Daarom zei ik ook iemand anders telefoon.
🙂
Reputatie 1
Anders zou het aan onze toestellen moeten liggen. Mijn vrouw en ik hebben allebei de Samsung J7 2017.
Ik was van gedachten dat het door BEN kwam, omdat dit pronleem pas de laatste 3 weken aan de hand is.

? Ik weet het ook niet ?

Laat maar. Ik zoek wel verder.
Hartelijk dank voor het beantwoorden.
🙄
Reputatie 5
Badge +4

Nee hoor, dat is niet nodig.
U hebt Ben, familie heeft x en y als provider, familie is bij u. U vraagt of ze behulpzaam willen zijn voor een test.

Een voorbeeld.
U test eerst samen uw telefoon met de Ben simkaart met bijvoorbeeld de andere telefoon met y.
Daarna, indien nodig, de Ben simkaart in de andere telefoon en de y simkaart in uw telefoon. Dus de simkaarten even verwisselen en ook dan testen.

Dan weet u meer. het resultaat kunt u dan laten weten, er is dan meer achtergrondinformatie.

Ook kunt u wellicht naar een telefoonwinkel gaan.

Maar u beslist.

succes en graag gedaan.
Reputatie 1
Hartelijk dank voor uw informatie.

Als ÊÊn van mijn kinderen er zijn kunnen we het eens proberen.

Als ik wat weet laat ik het u ook weten.

Hartelijke groeten. 🤗
Reputatie 1
Met de laatste telefoongesprekken geen last gehad.
Reputatie 5
Badge +12
Ah, dat is fijn om te horen! Begrijp ik goed dat het probleem nu verholpen lijkt?
Reputatie 1
Dankjewel.
Ja, ik heb het kort na ons laatste bericht niet meer gehad. Ik houd het in de gaten, want het was met iemand uit Sliedrecht en Oosterland waarbij ik de hinder ondervond.
Als ik ze weer belt, of zij mij, zal ik er scherp op letten.
Deze conversatie mag wat mij betreft afgesloten worden.
Hartelijk dank en groeten.
J.B.Sr.
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor de update 🙂 Mochten er opnieuw problemen zijn met bellen, houd ons dan vooral op de hoogte. Fijn weekend!
Reputatie 5
Badge +4
Prima, vooral zo houden.😉
Bedankt voor het melden!

Fijn weekend! 🙂

Reageer