Beantwoord

Mobiele hotspot en laptop

  • 20 January 2020
  • 1 reactie
  • 649 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik ben in het bezit van een Samsung galaxy S6 en een Asus FX503VM-E4178T.

Tot voor kort kon ik van mijn smartphone een mobiele hotspot maken, waardoor ik op mn laptop kon internetten. Een maand geleden lukte dit nog prima, maar sinds die tijd is het mij niet meer gelukt om de koppelen (met internet).

Ik kan de mobiele hotspot aanzetten en ik kan mijn laptop hieraan koppelen. Voorheen gaf dit dus internet, maar nu is deze met de telefoon verbonden, maar zonder internet.

Ik krijg dit niet meer voor elkaar, ondanks network vergeten, opnieuw wachtwoord instellen, hotspot opnieuw instellen en zelf een tip van een ander forum: mn ‘Type toegangspunt’ in de ‘Mobiele hotspot en tethering’  instellingen op mn smartphone in ‘*’ veranderen.

Het enige wat ik mij kan bedenken dat veranderd is in de tussentijd is dat ik mijn bundel heb veranderd (opgehoogd), maar volgensmij was het voor die tijd ook al een probleem.

Enig idee wat dit kan zijn? 

Groeten Rick Verhage

icon

Beste antwoord door Romy 21 January 2020, 12:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Rick! Goede vraag, heb je misschien in de tussentijd een update gehad van je toestel? Ik wil je vragen contact op te nemen met Samsung. Ik neem aan dat dit een instelling moet zijn in het toestel. Laat even weten hoe het is gegaan. 

Reageer