Beantwoord

PUK code wordt niet herkend

• 22 februari 2017
  • 6 reacties
  • 506 keer bekeken

Paar weken terug is mijn mobiel in mijn tas steeds aangegaan waardoor ik de puk-code in moest voeren. Gedaan, maar lukte niet. Dus volgende morgen gebeld naar Ben, die hebben een nieuwe simkaart opgestuurd. Net viel mijn mobiel ineens uit en moest weer puk-code invoeren, deed t weer niet! 😠 Terwijl de puk-code klopt met het simkaartnummer.. Ligt het dan misschien aan het toestel?
icon

Beste antwoord door Bernice Benschop 28 februari 2017, 20:15

Eindelijk, van alles geprobeerd bij fabrieksinstellingen en zowaar hij doet het! 🙂 Bedankt voor jullie hulp!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Bernice, bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je hier problemen mee hebt. Ik help je graag verder. Heb je de PUK code van je nieuwe simkaart gehaald?

Ik wil je daarnaast vragen je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of je daar dezelfde problemen hebt met de code. Ik hoor het graag van je!

Groetjes, Jolijn

EDIT: Ik heb de naam van het topic aangepast zodat andere klanten die hier tegenaan lopen dit makkelijker kunnen vinden.
Bedankt, ik ga het proberen!
Pardon, ik heb de PUK code inderdaad van de nieuwe simkaart gehaald!
Reputatie 4
Badge +6
Duidelijk, Bernice. Lukt het wel met een ander toestel om deze PUK code te gebruiken?
Eindelijk, van alles geprobeerd bij fabrieksinstellingen en zowaar hij doet het! 🙂 Bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 4
Badge +6
Goed om te horen, Bernice! Mocht je later nog vragen hebben hoor ik het natuurlijk graag.

Groetjes, Jolijn

Reageer