Beantwoord

samsung a70 3 maanden terug gekocht, gaat niet meer aan

• 11 juli 2019
  • 1 reactie
  • 410 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb een samsung a70 via jullie gekocht tot volle tevredenheid. nu wil de telefoon niet meer aan. heb hem gisteravond werkend op de oplader gelegd, maar het scherm blijft zwart, geeft ook niks aan als ik de oplader erin doe. verschillende opladers geprobeerd maar niks werkt. ook ander stopkontact. wat te doen. ik hoor graag van u
icon

Beste antwoord door Merve 11 juli 2019, 11:17

Hi Marco! Jammer dat je toestel het zo snel heeft begeven. Ik kan me voorstellen dat je dit snel opgelost wilt hebben. Heb je het toestel via www.ben.nl aangeschaft? Zo ja, dan kun je het toestel ter reparatie aanmelden. Toestellen die via Ben zijn aangeschaft hebben 24 maanden garantie. Houd er wel rekening mee dat de garantie komt te vervallen bij val, stoot of, waterschade. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Voor nu wens ik je een mooie dag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi Marco! Jammer dat je toestel het zo snel heeft begeven. Ik kan me voorstellen dat je dit snel opgelost wilt hebben. Heb je het toestel via www.ben.nl aangeschaft? Zo ja, dan kun je het toestel ter reparatie aanmelden. Toestellen die via Ben zijn aangeschaft hebben 24 maanden garantie. Houd er wel rekening mee dat de garantie komt te vervallen bij val, stoot of, waterschade. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Voor nu wens ik je een mooie dag.

Reageer