Samsung Galaxy A3 (2017) uit het niets gestopt met werking

• 28 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 2015 keer bekeken

Hoi, ik vroeg me af wat ik moet doen nu mijn telefoon ineens is gestopt met werken. Ik zag dat ik het via Dr. Mobile moet regelen, en vroeg me af hoelang het duurt voordat ik mijn telefoon terug heb. Ik baal hier echt enorm van aangezien ik mijn telefoon nodig heb voor mijn werk en geen vervangende telefoon heb. Daar bovenop zou ik ook nog moeten betalen voor de verzending naar Dr. Mobile, wat ik erg raar vind. Wat zijn jullie ervaringen met Dr. Mobile? Ik kan jullie niet bellen omdat ik dus geen andere telefoon heb. Hoor het graag.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen daniqueconstance, superbalen dat je toestel je in de steek laat zeg :(

Heb je al geprobeerd om je toestel een soft reset te geven? Dit doe je door de volume omlaag en aan/uit knop tegelijkertijd voor minimaal 10 seconden in te drukken.

Als dit ook niet werkt kun je ook een hard reset uitvoeren, hierbij wordt wel alles in je toestel gewist. Hiervoor houd je de volgende toetsencombinaties ingedrukt tijdens het opstarten van het apparaat: aan/uit knop, de volume omhoog (+) knop en de home button.Vervolgens kom je in een menu terecht waar je met de volume toetsen kunt navigeren en met de aan/uit knop kunt bevestigen. Kies hier voor ‘Wipe data/factory reset’.

Als dat ook niet mag baten kun je inderdaad aanspraak maken op je garantie, dit gaat bij ons via Dr. Mobile/Dynafix. Gek dat als je voor zelf opsturen kiest je hier voor moet betalen. Dit zou niet mogen natuurlijk. Kun je een screenshot sturen van het scherm waar dit vermeld staat? Je kunt natuurlijk ook altijd via Samsung zelf aanspraak maken op jouw garantie.

Hoelang de reparatie duurt is helemaal afhankelijk van wat precies het probleem is en of dat (de eventuele) niet onderdelen op voorraad zijn. Hierdoor kan een reparatie tussen de 5 en 14 dagen duren. Tijdens de reparatie moet jij je simkaart thuis houden, deze kun je dus in een oud of geleend toestel stoppen zodat jij gewoon bereikbaar blijft. Meer informatie over het aanmelden van een reparatie lees je hier.

Reageer