Samsung Galaxy A5 geeft melding: geen netwerk

• 5 februari 2018
  • 2 reacties
  • 1181 keer bekeken

Ik heb een nieuwe galaxy A5 ontvangen en geinstalleerd. Verder is alles ok maar alleen heb ik geen netwerk.Veel via forums geprobeerd maar het werkt allemaal niet. Aan/uitzetten en simkaart opnieuw invoeren,account gereset en opnieuw aangemaakt,handmatige instellingen,etc. Niets werkt. Hoe kan dit worden opgelost.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Arjen, onwijs tof dat je hebt gekozen voor een Galaxy A5! 😃 Erg onhandig is wel dat je geen netwerk zou hebben! In het systeem zie ik dat er sinds vandaag 1 MB van de nieuwe bundel is verbruikt. Dit wilt zeggen dat de verbinding wel mogelijk zou moeten zijn! In je bericht geef je aan de telefoon al aan/- uitgezet en nog andere stappen om de simkaart te laten werken.

Zou jij de simkaart ook eens willen uitproberen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen waar het probleem precies zit.
Hoi Angelique, Ik kon mijn simkaart niet in een andere telefoon doen maar wel een nieuwe, ongebruikte simkaart van iemand anders in mijn telefoon. Na invoeren van de pincode geen bericht dat deze kaart niet werkt maar nog steeds de melding geen netwerk.
hoop dat je hier iets mee kan.

Reageer