Beantwoord

Samsung galaxy s6 laadt niet meer op

• 1 juli 2017
  • 3 reacties
  • 2191 keer bekeken

Beste,

Mijn Samsung galaxy s6 laadt niet meer op, er kwalijk want ik heb deze pas sinds februari. Ik heb diverse opladers geprobeerd en deze werken op andere divices wel, op mijn s6 niet. Ik heb nu nog een paar procent batterij maar dit zal snel op zijn en dan heb ik geen telefoon meer. De simkaart is te klein om in mijn oude toestel te passen. Kunnen jullie een reparatie en oplossing voor mijn huidige gebrek aan telefoon organiseren?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Rox 4 juli 2017, 15:49

Hoi t.c.a.hintzen, wat superbalen dat je telefoon je in de steek laat! Dat ik zeker niet de bedoeling! Jij zou minimaal 24 maanden plezier moet hebben van je toestel. Als er geen sprake is van val-, stoot of waterschade kun je aanspraak maken op je garantie. Dit kan via de fabrikant (Samsung) zelf of via Ben. Hoe dat werkt lees je hier.

De probleem met het simkaart formaat kan ik ook voor je oplossen. Ik heb kosteloos een simkaart adapter op de post gedaan voor je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi t.c.a.hintzen, wat superbalen dat je telefoon je in de steek laat! Dat ik zeker niet de bedoeling! Jij zou minimaal 24 maanden plezier moet hebben van je toestel. Als er geen sprake is van val-, stoot of waterschade kun je aanspraak maken op je garantie. Dit kan via de fabrikant (Samsung) zelf of via Ben. Hoe dat werkt lees je hier.

De probleem met het simkaart formaat kan ik ook voor je oplossen. Ik heb kosteloos een simkaart adapter op de post gedaan voor je.
Ik heb mijn Samsung Galaxy S6 nu ongeveer één jaar maar heb nu een probleem. Ik zie alleen een grijze accu met bliksemschift en dan houd het op wanneer ik hem aan de oplader leg, hij moet groen worden doordat hij laad maar dat doet hij dus niet meer. Ik heb diverse kabels geprobeerd, aan de laptop gelegd, maar niks helpt, ik heb nu dus ook een telefoon die het niet meer doet. Ik vind dit erg raar omdat ik altijd voorzichtig met mijn telefoon ben omgegaan en de kabels het wel gewoon bij andere telefoons doen. Normaal zou dit dan toch gewoon binnen de garantie moeten vallen of hoort dit bij 'gebruikers'schade ?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Teunben! Balen dat ook jouw toestel je in de steek laat. Zolang er aan jouw toestel geen sprake is van val-, stoot of waterschade valt dit binnen de garantie en wordt het kosteloos voor je verholpen, zodat jij weer onbezorgd van je toestel gebruik kunt maken. Ik zie dat jouw mobiele telefoon niet door Ben maar door Mobiel.nl is geleverd. In dit geval loopt jouw garantie via Mobiel.nl en moet je met hun contact opnemen om de reparatie aan te melden.

Reageer