Beantwoord

Samsung J5 (2017) abonnement

  • 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 162 keer bekeken

Beste Ben medewerkers,

Ik ben serieus aan het denken om een 2-jarig abonnement aan te gaan voor ¤ 14,- p.m. maar klopt het dat de prijs van het toestel is gestegen?

Vriendelijke groet,

Inge Hegger
icon

Beste antwoord door Rox 6 maart 2018, 15:48

Dat is een hele goede vraag Inge! Ik durf het je niet te zeggen. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's op de verkoop afdeling. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 20:00 via 0800 246 24 68.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Dat is een hele goede vraag Inge! Ik durf het je niet te zeggen. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's op de verkoop afdeling. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 20:00 via 0800 246 24 68.