Beantwoord

Samsung s5 neo - instellingen smsen en bellen in het buitenland

• 2 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 451 keer bekeken

In mei was ik in Spanje en toen kon ik geen sms-berichten versturen. Ik was wel verbonden met een netwerk en volgens de blokjes op mijn telefoon had ik wel bereik.
Ook kon ik niet bellen naar mijn Nederlandse reisgenoten. Ik ga deze week weer naar het buitenland. Ik zou daarom graag de instellingen voor het smsen en bellen willen checken. Is daarvoor een lijstje of iets dergelijks?
Mijn internet-instellingen heb ik als het goed is al gecheckt, maar een checklist is nooit weg natuurlijk.
Ik heb een Samsung S5 Neo, mijn abonnement heb ik vernieuwd sinds begin juli.
icon

Beste antwoord door Jolijn 3 augustus 2016, 08:20

Hoi Noortje,

Ik heb de instellingen van je simkaart nagekeken maar daar staat alles in orde voor het gebruik van je aansluiting in het buitenland. Ik raad je daarom aan om de volgende keer als je hier tegenaan loopt je provider handmatig aan te passen om te kijken of het dan wel werkt. Daarnaast raad ik je ook aan om te tips in deze link na te kijken.

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Noortje,

Ik heb de instellingen van je simkaart nagekeken maar daar staat alles in orde voor het gebruik van je aansluiting in het buitenland. Ik raad je daarom aan om de volgende keer als je hier tegenaan loopt je provider handmatig aan te passen om te kijken of het dan wel werkt. Daarnaast raad ik je ook aan om te tips in deze link na te kijken.

Groetjes, Jolijn

Reageer