Beantwoord

Scherm Samsung A5 (2016) doet vreemd

• 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 780 keer bekeken

Hallo!

Sinds februari 2017 heb ik een abonnement bij Ben en daarbij een Samsung A5 (2016) uitgekozen. Sinds enige tijd doet het scherm vreemd. Het begon met blokken die donkerder of lichter van kleur zijn en deze flikkeren. Dit is af en toe nog steeds (vooral als de batterij onder de 50% komt). Nu weigert het scherm ook als ik hem van de schermvergrendeling wil halen. Met de toets voorop het toestel doet hij sowieso niks (alleen de toetsen ernaast lichten op), maar als ik de knop aan de rechterzijkant gebruik dan gaat hij na een aantal keer (soms wel 15x) aan. Ook hierbij verlichten de toetsen onderin het scherm naast de middelste toets. Zet ik het toestel weer op schermvergrendeling, dan zie ik een flits en gaat hij op vergrendeling. Dit gebeurt ook tijdens het bellen. Niet handig als je op wil hangen of in een keuzemenu terecht komt. Wat kan ik haar aan (laten) doen?

Vast bedankt!
Groetjes, Jeannette.
icon

Beste antwoord door Rox 12 januari 2018, 15:55

He jeetje Jeanette! Wat onwijs rot dat het scherm van jouw mobiele telefoon het af laat weten. Ik kan me goed voorstellen dat je hier onwijs van baalt en dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Jij moet minimaal 24 maanden plezier van je telefoon kunnen hebben, daarom heb je in deze periode fabrieksgarantie op je toestel. Zolang er aan je telefoon geen sprake is van val-, stoof of waterschade kun je hier aanspraak op maken.

De garantie van jouw telefoon verloopt via Mobiel.nl, dit omdat jij via hun je abonnement hebt besteld en zij degene zijn die jouw toestel hebben geleverd. Als je contact met hun opneemt kan je toestel worden aangemeld ter reparatie zodat jij weer een goed werkend scherm tot je beschikking hebt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
He jeetje Jeanette! Wat onwijs rot dat het scherm van jouw mobiele telefoon het af laat weten. Ik kan me goed voorstellen dat je hier onwijs van baalt en dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Jij moet minimaal 24 maanden plezier van je telefoon kunnen hebben, daarom heb je in deze periode fabrieksgarantie op je toestel. Zolang er aan je telefoon geen sprake is van val-, stoof of waterschade kun je hier aanspraak op maken.

De garantie van jouw telefoon verloopt via Mobiel.nl, dit omdat jij via hun je abonnement hebt besteld en zij degene zijn die jouw toestel hebben geleverd. Als je contact met hun opneemt kan je toestel worden aangemeld ter reparatie zodat jij weer een goed werkend scherm tot je beschikking hebt! 🙂
Hallo Rox, dank je wel voor je vlotte antwoord! Ik ga contact opnemen met Mobiel.nl!

Groetjes, Jeannette.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Jeannette! Ik hoop dat jouw telefoon snel weer werkt zoals hij zou moeten! Veel plezier met jouw Ben abonnement!

Reageer