Beantwoord

Telefoon crasht bij openen Apps

• 30 december 2017
  • 3 reacties
  • 711 keer bekeken

Als ik een app wil openen, dan slaat mijn telefoon op hol en gaat deze gelijk weer naar het startscherm. Ook opent hij dan zelf nog andere schermen. Ik heb al een paar keer opnieuw opgestart en ook het cache geheugen van het toestel gewist, maar helaas is dat niet de oplossing. Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door marjola 2 januari 2018, 22:05

Hoi Angelique,

Ik heb mijn telefoon dit weekend nogmaals uitgezet maar nu voor een paar uur en daarna heb ik die problemen niet meer gehad. Hopelijk is het nu definitief opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marjola, dat is even schrikken! Goed dat je direct al hebt geprobeerd het toestel opnieuw op te starten. Vaak wilt dit nog wel eens helpen. Helaas begreep ik van jou dat het opnieuw opstarten van je toestel het probleem niet heeft verholpen.. Inmiddels zijn we een paar dagen verder vanwege de feestdagen. Ervaar je momenteel nog dezelfde problemen met het toestel? Zo ja, zou je kunnen aangeven of jouw toestel op hol slaat bij het openen van meerdere/alle apps, of alleen bij bepaalde applicaties? Ik hoor graag van je.
Hoi Angelique,

Ik heb mijn telefoon dit weekend nogmaals uitgezet maar nu voor een paar uur en daarna heb ik die problemen niet meer gehad. Hopelijk is het nu definitief opgelost!
Reputatie 6
Badge +8
Laten we hopen dat hiermee het probleem is verholpen, Marjola. Mochten de problemen toch weer ontstaan, trek dan gerust aan de bel!

Reageer