Beantwoord

Telefoon functioneert niet naar behoren

• 25 juni 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon op 13-04-2018 ontvangen en pas op 19-05-2018 in gebruik genomen. Na precies een week merkte ik dat het touchscreen niet altijd meer reageerde. De telefoon lijkt dan vast te lopen en de enige manier om de telefoon weer te laten reageren, is door op de knop aan de zijkant te drukken. Ik moet de telefoon dus soort resetten, waarna hij pas weer reageert op het touchscreen. De eerste keren heb ik dit laten gebeuren, maar het probleem blijft zich voordoen en het verergert. Het gebeurt nu vaak meerdere keren per dag dat de telefoon vast loopt. Bovendien gebeurt het nu ook dat de telefoon in zijn geheel erg traag reageert op handelingen.

Dit lijken mij fabricagefouten, aangezien het probleem zich al in de eerste week voordeed. Ik zou graag willen weten wat hier aan de hand kan zijn. Is het een probleem dat jullie herkennen? Wat zijn oplossingen? Ik wil graag een goed werkende telefoon want ik moet er nog 2 jaar mee doen.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Roos van den Berg
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 11:25

Hi Roosvandenberg_1994, dat is geen leuk nieuws. Ik kan begrijpen dat je graag een goed werkende telefoon wilt hebben. Het is natuurlijk de bedoeling dat de telefoon met gemak twee jaar meegaat. Ik denk dat het het beste is om de telefoon na te laten kijken. Op alle toestellen die wij aanbieden zit een garantie van twee jaar. Deze garantie vervalt als er sprake is van val/stoot/druk of waterschade. In dit topic kun je lezen hoe je het toestel kunt aanmelden
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Roosvandenberg_1994, dat is geen leuk nieuws. Ik kan begrijpen dat je graag een goed werkende telefoon wilt hebben. Het is natuurlijk de bedoeling dat de telefoon met gemak twee jaar meegaat. Ik denk dat het het beste is om de telefoon na te laten kijken. Op alle toestellen die wij aanbieden zit een garantie van twee jaar. Deze garantie vervalt als er sprake is van val/stoot/druk of waterschade. In dit topic kun je lezen hoe je het toestel kunt aanmelden

Reageer