Beantwoord

Telefoon laadt niet op

• 28 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 654 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Beste lezer.
op 19/7/17 heb ik een Samsung A3 besteld bij Ben. 28/12/17 is het moederbord vervangen omdat de telefoon niet of slecht oplaadt.
Nu laadt mijn telefoon weer niet op. Ik heb de telefoon ter reparatie aangeboden in servicewinkel van Ben (telefooncity in Haarlem) zij konden mij niet helpen (binnen de garantie) omdat de achterkant van mijn telefoon "beschadigd'is. Volgens mij was deze beschadiging al voor de 1e reparatie, iig al lang voordat de telefoon weer niet opgeladen kon worden. Ik wil heel graag een goed werkende telefoon, die het minimaal 2 jaar doet!!! Lees graag wat jullie voor mij kunnen betekenen.
Hartelijke groet Annemiek
icon

Beste antwoord door Wietske 29 oktober 2018, 10:22

Hoi Annemiek, ik kan begrijp dat je graag een goed-werkend toestel wil hebben. Uit jouw topic begrijp ik dat je naar een dealer bent geweest waar onze abonnementen ook worden aangeboden. Reparaties verlopen bij ons echter via Dynafix. Om het toestel te laten repareren is het van belang dat er geen sprake is van val- stoot- druk- of waterschade. Anders dan komt de garantie te vervallen. Mocht je het toestel ter reparatie aanbieden en wordt er schade geconstateerd dan kan het toestel niet binnen de garantietermijn worden gepareerd. Er kunnen dan ook onderzoekskosten in rekening worden gebracht wanneer je het toestel toch niet wil laten repareren. Alle informatie over reparaties vind je in dit topic. Ook lees je daar hoe je het toestel ter reparatie kunt aanmelden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Annemiek, ik kan begrijp dat je graag een goed-werkend toestel wil hebben. Uit jouw topic begrijp ik dat je naar een dealer bent geweest waar onze abonnementen ook worden aangeboden. Reparaties verlopen bij ons echter via Dynafix. Om het toestel te laten repareren is het van belang dat er geen sprake is van val- stoot- druk- of waterschade. Anders dan komt de garantie te vervallen. Mocht je het toestel ter reparatie aanbieden en wordt er schade geconstateerd dan kan het toestel niet binnen de garantietermijn worden gepareerd. Er kunnen dan ook onderzoekskosten in rekening worden gebracht wanneer je het toestel toch niet wil laten repareren. Alle informatie over reparaties vind je in dit topic. Ook lees je daar hoe je het toestel ter reparatie kunt aanmelden.

Reageer