Beantwoord

Video oproepen blokkeren in mijn telefoon

  • 26 February 2018
  • 6 reacties
  • 734 keer bekeken

Zojuist factuur ontvangen met ik kosten buiten de bundel, betreffende video oproep. Graag wil ik deze functie blokkeren , echter lukt mij dat niet? Kunnen jullie me helpen?

Alvast dank.
Groet, Karim El Issati
icon

Beste antwoord door Rox 26 February 2018, 12:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dan zou je echt even contact moeten opnemen met de fabrikant. Wij weten namelijk niet of dit mogelijk is of hoe je dit kunt doen. 

Hi Reshma. Leuk dat je ons op de community hebt gevonden! Wij kunnen deze oproepen niet blokkeren, hiervoor zou je even contact moeten zoeken met de fabrikant of  jouw toestel handleiding moeten raadplegen. Heb je hier niks over kunnen vinden?

Hoi Romy, nee helaas niets kunnen vinden in de handleiding

Reputatie 5
Badge +9

Hi Reshma. Leuk dat je ons op de community hebt gevonden! Wij kunnen deze oproepen niet blokkeren, hiervoor zou je even contact moeten zoeken met de fabrikant of  jouw toestel handleiding moeten raadplegen. Heb je hier niks over kunnen vinden?

Hier ook hetzelfde. Geprobeerd met mijn Samsung de video oproepen te blokkeren. Maar d’r wordt gevraagd om een 4 cijferig wachtwoord. Het het geprobeerd met mijn pin, met 0000 en met 1234, maar dat pakt hij niet. Kunnen jullie helpen aub?

 

Dank voor je reactie. Dat heb ik geprobeerd, echter zonder succes. Er wordt namelijk gevraagd om een pincode die ik niet ken.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Karim, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je deze functie wil blokkeren om extra kosten te voorkomen, ik kan dit niet voor je doen omdat dit echt via je telefoon zelf moet gebeuren. Je kunt hiervoor het beste even de handleiding van je toestel raadplegen 🙂

Reageer