Beantwoord

Voicemail Indicator altijd "aan" op mijn Samsung S7.

• 6 juni 2017
  • 4 reacties
  • 2384 keer bekeken

Als bij mijn Samsung S7 alle voicemailberichten afgeluisterd zijn blijft er toch een indicatie staan. Het logische antwoord bij opnieuw 1233 bellen is dan ook dat er "geen nieuwe berichten zijn". De melding verliest zo zijn betekenis, maar het lukt niet deze fout te herstellen. Zijn er meer forumdeelnemers die dit probleem kennen of hopelijk een oplossing hebben?
icon

Beste antwoord door Cyberwim 16 juni 2017, 20:34

Opgelost! Het probleem bij het aantikken van "INST. MELDINGEN" is dat er dan een keuzemogelijkheid volgt (APPS > ALLE APPS) waarbij "TELEFOON" niet in de lijst voorkomt. Deze App verschijnt wel als de melding "Nieuwe voicemail- Kies 1233" langdurig wordt ingedrukt. Vervolgens bij de opties "OPSLAG" "GEGEVENS WISSEN" kiezen en de melding is verdwenen.
Dit blijkt nog handiger te kunnen: Als het telefoon pictogram ingedrukt wordt gehouden komt er een venster met " i- App-info" waarna eveneens de App incl. opties geopend wordt.
Overigens ben ik een nieuwe abonnee, en de fout ontstond direct na installatie van de nieuwe SIM kaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat is een hele goede vraag, Cyberwim! Waar blijf je deze indicatie zien? In de balk bovenin?
Klopt! In de statusbalk verschijnt linksboven het klassieke bandrecorder symbool, dat we overigens niet als pictogram in de manual van de S7 terugvinden.
Openen we het meldingenvenster (naar beneden vegen) dan komt de melding "Nieuwe voicemail Kies 1233". (Toch maar even geprobeerd, nee hoor "U heeft geen nieuw bericht").
Onder de melding staat (zwart, dus selecteerbaar) "INST. MELDINGEN" en (grijs, dus niet selecteerbaar) "ALLES WISSEN". Meldingen aantikken wijst naar apps waarvan meldingen gewenst zijn, hier kom ik niet verder mee. Al met al lijkt het eeder naar het netwerk dan naar de telefoon te wijzen.
Opgelost! Het probleem bij het aantikken van "INST. MELDINGEN" is dat er dan een keuzemogelijkheid volgt (APPS > ALLE APPS) waarbij "TELEFOON" niet in de lijst voorkomt. Deze App verschijnt wel als de melding "Nieuwe voicemail- Kies 1233" langdurig wordt ingedrukt. Vervolgens bij de opties "OPSLAG" "GEGEVENS WISSEN" kiezen en de melding is verdwenen.
Dit blijkt nog handiger te kunnen: Als het telefoon pictogram ingedrukt wordt gehouden komt er een venster met " i- App-info" waarna eveneens de App incl. opties geopend wordt.
Overigens ben ik een nieuwe abonnee, en de fout ontstond direct na installatie van de nieuwe SIM kaart.
Reputatie 7
Badge +7
oooooh fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost Wim!