Beantwoord

abbonement bezorgd melding, niks ontvangen

  • 23 april 2020
  • 2 reacties
  • 495 keer bekeken

Hallo,

Ik heb abbonement besteld bij ben.  De app werkt niet?? En online staat dat mijn bestelling al bezorgd is maar heb nog niks ontvangen.. bestelnummer [edit post: ordernummer verwijderd].

icon

Beste antwoord door Romy 4 mei 2020, 11:02

Hi Eva, we hebben jammer genoeg niets meer mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust even contact met me op!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Eva, we hebben jammer genoeg niets meer mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust even contact met me op!

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Eva! Wat leuk om te lezen dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat de app niet werkt. De simkaart wordt verstuurd met de post waardoor wij de status niet kunnen volgen. Het kan dus kloppen dat er bezorgd staat terwijl je nog niets hebt ontvangen. Maar maak je geen zorgen, het zal niet lang duren. Ik wil je graag verder helpen met de Ben app. Je geeft aan dat de Ben app niet werkt. Krijg je dan een foutmelding?

Reageer