Beantwoord

Abonnement

• 4 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Ik heb vorige maand een telefoon met abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij ben. Mijn eerdere provider, Simyo heeft dit afgewezen. Nu staat er op het kaartje van de Sim kaart van Ben een nieuw telefoon nummer. Mijn broertje krijgt nu de simyo simkaart maar ik weet niet hoe ik het nummer van Ben moet activeren zodat ik deze kan gebruiken op mijn nieuwe telefoon. Kan iemand mij hierbij helpen?

Mvg. Merel
icon

Beste antwoord door Jill 6 augustus 2018, 12:08

Hi Merel, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Als ik je goed begrijp wil je na de afwijzing geen gebruik meer maken van nummerbehoud? Ik kan voor je regelen dat het abonnement ingaat met het nummer dat op de Ben simkaart staat. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan maak ik het voor je in orde.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Merel, superleuk dat je voor ons hebt gekozen! Als ik je goed begrijp wil je na de afwijzing geen gebruik meer maken van nummerbehoud? Ik kan voor je regelen dat het abonnement ingaat met het nummer dat op de Ben simkaart staat. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan maak ik het voor je in orde.

Reageer