Beantwoord

Activatie abonnement mislukt

• 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 162 keer bekeken

Beste Ben,

Afgelopen vrijdag (25/01) is mijn mobielabbonement te vroeg stopgezet. Ik kon niet contact leggen met BEN of TELE2 dus heb gewacht tot de officiële overstap datum (vandaag, 28/01). Ik heb dit weekend mijn nieuwe Ben-simkaart in mijn telefoon gedaan, en gewacht tot vandaag, de activatiedag.
Nu heb ik een aantal uur geleden een bericht gekregen van Ben dat mijn nieuwe simkaart onderweg is. Ik ben nu al een aantal dagen onbereikbaar en heb mijn telefoon nodig omdat ik vandaag belangrijke telefoontjes krijg.
Ik kan door de niet-werkende simkaart geen contact leggen met jullie. Volgens de eerder gestuurde stappen zou deze simkaart moeten werken.

Kan ik zo snel mogelijk weer bereikbaar worden? Waarom krijg ik weer opnieuw een nieuwe simkaart terwijl dit eerder niet was aangegeven? Waarom betaal ik voor een abonnement die zou werken per 28 januari en word er nu opeens aangegeven dat ik opnieuw moet wachten?

Het is voor mij onmogelijk om een week lang onbereikbaar te zijn. Kan mijn abonnement zo snel mogelijk geactiveerd worden? De simkaart zit al in de telefoon.

Hopelijk lezen jullie dit bericht, want ik kan jullie op geen enkele andere manier bereiken. Help!

Met vriendelijke groet,
Nicole
icon

Beste antwoord door Wietske 28 januari 2019, 12:46

Goed dat je hierover contact opneemt, Nicole! Zonder werkende simkaart wordt het inderdaad knap lastig om het abonnement te gebruiken 😉 Ik heb voor je gekeken wat de status is van jouw nummerbehoud en zie dat jouw nummer inmiddels succesvol is overgezet op de simkaart met simkaartnummer eindigend op 2372. Zou je eens willen kijken of dit de simkaart is die je al van ons hebt ontvangen? Ik zie daarnaast ook niet in mijn systeem terug dat er een andere simkaart onderweg is. Mocht je deze simkaart hebben ontvangen en krijg je nog geen verbinding, herstart dan even jouw telefoon.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je hierover contact opneemt, Nicole! Zonder werkende simkaart wordt het inderdaad knap lastig om het abonnement te gebruiken 😉 Ik heb voor je gekeken wat de status is van jouw nummerbehoud en zie dat jouw nummer inmiddels succesvol is overgezet op de simkaart met simkaartnummer eindigend op 2372. Zou je eens willen kijken of dit de simkaart is die je al van ons hebt ontvangen? Ik zie daarnaast ook niet in mijn systeem terug dat er een andere simkaart onderweg is. Mocht je deze simkaart hebben ontvangen en krijg je nog geen verbinding, herstart dan even jouw telefoon.

Reageer