Beantwoord

activatie nieuwe simkaart

• 2 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 192 keer bekeken

hoi hoi,
ik heb vorige week mijn nieuwe simkaart voor een abbonement binnengekregen. Als eerste moest ik wachten tot dat mijn nummer overgezet zou worden. Volgens mij is dat inmiddels gelukt. Daarna zei de ben app dat ik aantal dagen op mijn tegoed moest wachten. Ook daar op gewacht en nu het is me nog steeds niet gelukt om gebruik te maken van mijn abbonement. Wat het probleem nu precies is weet ik niet... Kan iemand mij helpen?

Groetjes, Linde
icon

Beste antwoord door Romy 3 oktober 2019, 15:12

Hi Linde. Jouw nummer wordt altijd overgenomen tussen 08.30-17.30. Dat gebeurde op 2 oktober. Dus het kan zijn dat je nog even moest wachten inderdaad. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, kun je even opnieuw inloggen op de Ik-Ben omgeving en je toestel herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Linde. Jouw nummer wordt altijd overgenomen tussen 08.30-17.30. Dat gebeurde op 2 oktober. Dus het kan zijn dat je nog even moest wachten inderdaad. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, kun je even opnieuw inloggen op de Ik-Ben omgeving en je toestel herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Reageer