Beantwoord

Activatie nieuwe simkaart werkt niet

• 25 april 2017
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Hoi hoi,
Ik zag dat er al enkele topics waren aangemaakt met het probleem, ook ik krijg het niet voor elkaar mijn nieuwe simkaart na verlenging te activeren. Misschien toch een globaler probleem? Anyway, ik zit klaar met mijn code, wie kan ik hier even over berichten? 🙂 Dankjewel!

Groetjes,
Wendy
icon

Beste antwoord door Angelique 28 april 2017, 16:30

Beste Jolijn,
Bedankt voor het antwoord! Ik heb het bericht verstuurd! :)

Groetjes,
Wendy

Hoi Wendy, mijn collega Jolijn is inmiddels aan het genieten van een weekendje vrij maar ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd! 🙂 Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel herstarten met daarin de simkaart. Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Wendy, bedankt voor je bericht. Het activeren van simkaarten bij een verlenging is inderdaad iets waar wij nog mee bezig zijn! In dit geval kan ik de nieuwe simkaart voor je activeren. Zou je het simkaartnummer via een PB in dit profiel kunnen sturen? Dan maak ik het voor je in orde.

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Groetjes,
Wendy
Reputatie 6
Badge +8
Beste Jolijn,

Groetjes,
Wendy

Hoi Wendy, mijn collega Jolijn is inmiddels aan het genieten van een weekendje vrij maar ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd! 🙂 Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel herstarten met daarin de simkaart. Laat je weten of het is gelukt?
Hoi Angelique,
Yep, dankje, helemaal gelukt! 😃
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Angelique,
Yep, dankje, helemaal gelukt! :D

Super! Fijn dat de simkaart het doet 🙂 Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust via het forum. Alvast een fijn weekend!