activatie sim geeft nog geen resultaat

• 1 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Na activatie werkt mijn simkaart niet. Ik krijg ook geen mail die activatie bevestigd. Kunt u hierin veranderlng brengen?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Louwie, ik zie dat de de simkaart inmiddels actief is, als hij nog niet werkt zou je jouw telefoon dan helemaal opnieuw willen opstarten?
Hoi Jill, ik heb het toestel net (20.40uur) uitgezet en weer aan, toestel zoekt (Iphone 6) nog steeds.
Reputatie 5
Badge +12
Wat vreemd dat de simkaart nog niet werkt Louwie. Zou je mij de laatste 6 cijfers van het simkaartnummer willen sturen?
Hoi Wietske,
bedankt voor je reactie. Ik ben met het toestel terug gegaan naar de winkel en heb nu een ander. Er. Was iets niet goed en nu werkt de nieuwe wel met de simkaart. Eind goed al goed! Drankje nog
Eh, dank je:-)
Reputatie 5
Badge +7
Ah helemaal super om te lezen, Louwie! Ik wens je een fijne dag.
Beste Ben,

donderdag de simkaart ontvangen van het nieuwe abonnement, maar tot vandaag werkt deze nog niet.

Kunnen jullie zorgen dat deze simkaart word geactiveerd?

Met vr. groet,

Rene
Reputatie 5
Badge +12
Beste Ben,

donderdag de simkaart ontvangen van het nieuwe abonnement, maar tot vandaag werkt deze nog niet.

Kunnen jullie zorgen dat deze simkaart word geactiveerd?

Met vr. groet,

Rene

Hoi Rene, ik zie dat er nog een verzoek loopt om jouw Ben simkaart te activeren met het Ben nummer. Wanneer dit gebeurd is dan ontvang je van ons een bevestigingsmail 🙂

Reageer