Beantwoord

Activatie simkaart

  • 27 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Mijn telefoon geeft iPhone niet geactiveerd aan en daarbij ook geen service ik kan nie meer gebeld worden en krijg geen sms meer klopt dat?
icon

Beste antwoord door Wietske 29 oktober 2018, 09:43

Hoi Karina, ik zie dat op 27 oktober jouw telefoonnummer naar ons toe is overgezet en dat daarmee jouw Ben abonnement actief is geworden. Mogelijk had je de simkaart nog nét iets te vroeg geplaatst 😉 Mocht de simkaart op dit moment nog niet werken dan is het raadzaam om jouw toestel te herstarten zodat er een nieuwe netwerkverbinding tot stand kan komen. Ik wens je ontzettend veel plezier toe met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Karina, ik zie dat op 27 oktober jouw telefoonnummer naar ons toe is overgezet en dat daarmee jouw Ben abonnement actief is geworden. Mogelijk had je de simkaart nog nét iets te vroeg geplaatst 😉 Mocht de simkaart op dit moment nog niet werken dan is het raadzaam om jouw toestel te herstarten zodat er een nieuwe netwerkverbinding tot stand kan komen. Ik wens je ontzettend veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer