Beantwoord

Activatie van Ben aansluiting

• 16 december 2016
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik ben zeer teleurgesteld in de klantenservice van ben ik heb nu al een week me simkaart binnen en hij is nog niet geactiveerd en heb geen nummer behoud aangevraagd dus het is een nieuw nummer volgens de website word die meteen geactiveerd nou niet dus ik heb al 3 x gebeld en elke x word er gezegd nou meneer morgen of vandaag moet die het doen hij doet het nog niet ik. Ben nu van plan me abbo te annuleren want dit vind ik nergens op slaan slechste service dat ik ooit heb meegemaakt ik zit nu al een week zonder bereik..
icon

Beste antwoord door Jeroen 16 december 2016, 15:42

Hoi Owen7226,

Het is zeer spijtig om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten tot jouw abonnement actief geworden is.
Wel zie ik dat de activatie vandaag is doorgevoerd is en je nu een actief Ben abonnement hebt.

Het klopt wel dat er vandaag een korte storing in het systeem is geweest. Deze is inmiddels verholpen. Mocht je nog contact op willen nemen met de telefonische klantenservice, dan zitten ze daar nu weer voor je klaar.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

9 reacties

En precies waarneer ik wil opzeggen is er een systeem storing bij ben lekker handig
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Owen7226,

Het is zeer spijtig om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten tot jouw abonnement actief geworden is.
Wel zie ik dat de activatie vandaag is doorgevoerd is en je nu een actief Ben abonnement hebt.

Het klopt wel dat er vandaag een korte storing in het systeem is geweest. Deze is inmiddels verholpen. Mocht je nog contact op willen nemen met de telefonische klantenservice, dan zitten ze daar nu weer voor je klaar.
Oei ik ben dus niet de enige die last van late activatie heeft! Dit geef enige hoop, maar vreemd dat een mobiel bedrijf een sim kaart niet op tijd kan activeren!
Reputatie 6
Badge +8
Hallo, excuus hiervoor! Er lijkt iets fout te gaan met de terugkoppeling van de koerier waardoor het abonnement niet direct van start gaat. Ik zie dat je hier een aantal dagen geleden contact hebt over opgenomen via de Ben klantenservice. Ze zijn hard aan het werk om dit voor je op te lossen!
Ook hier last van het niet-activeren van de sim kaart. De telefoon al 6 dagen in huis en nog niet kunnen bellen. Al drie keer contact gehad met de klantenservice (??); ik heb er weinig vertrouwen meer in.
Beste Angelique ik blijf maar proberen via alle mogelijke kanalen. mensen bestellen een mobiele telefoon om te gebruiken ik wacht nog een dag en dan zal ik een klacht indienen, want morgen wordt ook het abonnement bedrag van mijn rekening afgeschreven zonder het geleverd te hebben. Ik hoop dat het voor morgen (dat is na 4 dagen) de Sim kaart geactiveerd is!
Reputatie 6
Badge +8
Ik begrijp het, Mast. Als ik iets had kunnen doen om het sneller te laten verlopen dan had ik dit voor je gedaan!
Goed nieuws! Mijn simkaart is nu actief. Dank jullie wel...fijne kerstdagen
Reputatie 6
Badge +8
Super fijn om te lezen, mast! Veel plezier met het abonnement en jij ook hele fijne feestdagen 🙂