Beantwoord

Activeren (nieuw formaat) SIM kaart

  • 1 januari 2019
  • 1 reactie
  • 174 keer bekeken

Hallo,
Ik probeer via de website de simkaart te activeren, echter krijg ik onderstaande melding;

Helaas! Op dit moment is het niet mogelijk je vervangende simkaart te activeren. Dit kan komen omdat:

  • Je simkaart al actief is.
  • Je een of meerdere facturen nog niet hebt betaald.
  • Je huidige simkaart is geblokkeerd.
  • Je je huidige abonnement hebt opgezegd en is beëindigd.
  • Je nieuwe Ben abonnement is nog niet gestart. Je simkaart wordt automatisch geactiveerd. Hierover ontvang je een e-mail.
  • Je je huidige abonnement hebt verlengd en een nieuwe simkaart hebt ontvangen. Dan kun je de volgende dag na de aflevering van je bestelling de simkaart activeren.
  • Je het gebruikslimiet hebt behaald.
Geen van onderstaande is van toepassing, hoe kan ik de kaart alsnog activeren?

Alvast bedankt.
Mvg.
icon

Beste antwoord door Romy 2 januari 2019, 15:37

Hi! Ik zie dat jouw simkaart inmiddels is geactiveerd, klopt dit?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie dat jouw simkaart inmiddels is geactiveerd, klopt dit?

Reageer