Activeren nieuwe SIM-kaart

• 1 maart 2017
  • 5 reacties
  • 195 keer bekeken

Beste Klantenservice,

Afgelopen donderdag 23 februari j.l. heb ik een nieuw toestel met contract afgesloten. Ik ben van een iPhone 4 naar iPhone SE gegaan en heb nummerbehoud gekregen. Echter is het tot op de dag van vandaag niet mogelijk om mijn nieuwe SIM-kaart te activeren voor de iPhone SE. Tegelijk met de levering van het toestel op zaterdag 25 februari heb ik een brief gekregen over hoe de SIM-kaart te activeren is. De restricties in de brief: inloggen op ben.nl/inloggen, 'Toestel & SIM, 'Activeer mijn SIM-kaart', geeft aan dat ik moet wachten op een mail. Welke ik op de dag van vandaag nog niet binnen heb gehad.
Wel is het mogelijk om nog met mijn oude mobiel te bellen. De SIM-kaart is nog steeds actief op mijn oude mobiel. Graag zou ik mijn nieuwe SIM-kaart van mijn nieuwe toestel willen activeren. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Jurjen

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Jurjen, bedankt voor je bericht. Ik help je graag met het activeren van je nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor je nieuwe simkaartnummer kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn sim-kaartnummer gestuurd in een priv├ębericht.

Met vriendelijke groet, Jurjen
Reputatie 4
Badge +6
Dank je wel, Jurjen! Ik heb de nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Als je je toestel met de nieuwe sim opnieuw start moet het werken!

Groetjes, Jolijn
Helemaal top! Sim-kaart is geactiveerd, bedankt!

mvg, Jurjen
Reputatie 4
Badge +6
Graag gedaan, Jurjen! Ik wens je veel plezier toe met je nieuwe abonnement :-D

Groetjes, Jolijn