Activeren nieuwe simkaart lukt niet

• 3 januari 2017
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Ik heb een paar weken geleden mijn abonnement bij ben verlengt met een andere telefoon. Dit nieuwe abonnement is 1 januari 2017 ingegaan, maar ik kan de nieuwe simkaart niet activeren. Als ik inlog bij Ik Ben en op activeren klik dan staat er dat dat nu niet mogelijk is. Dat dat pas mogelijk is 1 dag na ontvangst.....Dat was meer dan een maand geleden.
Ik kan nu niet bellen en internetten met mijn nieuwe abonnement.
Hoop op snel antwoord

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Ingrid, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Ik help je graag verder met het activeren van de nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor via deze link door middel van een priv├ębericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en het nieuwe simkaartnummer kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
Hallo ,
Heb vandaag mijn nieuwe Samsung J5 ontvangen met nieuwe simkaart en pincode en pukcode uiteraard .
Wat een gedoe om dat apparaat aan de gang te krijgen Pin code wordt niet geaccepteerd en het toestel doet verder niets.
Heb nu al spijt van de koop ben al 2 uur bezig maar niets lukt
Heb mijn abbonement verandert met internet maar weet niet wat er van terecht komt
Ben benieuwt wat voor antwoordt ik krijg en hoe lang het duurt.Dank voor de moeite en groeten Klaas tel.0629448713
Reputatie 7
Badge +7
Hallo ,
Heb vandaag mijn nieuwe Samsung J5 ontvangen met nieuwe simkaart en pincode en pukcode uiteraard .
Wat een gedoe om dat apparaat aan de gang te krijgen Pin code wordt niet geaccepteerd en het toestel doet verder niets.
Heb nu al spijt van de koop ben al 2 uur bezig maar niets lukt
Heb mijn abbonement verandert met internet maar weet niet wat er van terecht komt
Ben benieuwt wat voor antwoordt ik krijg en hoe lang het duurt.Dank voor de moeite en groeten Klaas tel.0629448***

Hoi Anny, ik heb zojuist het door jouw aangemaakte topic beantwoord. Ik help je graag daar verder om de communicatie overzichtelijk te houden. Ook heb ik je berichtje hier iets aangepast omdat jouw telefoonnummer openbaar op het internet stond waar iedereen hem kon zien.