Activeren sim

• 29 november 2018
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo,

Ik ben overgestapt naar ben met nummer behoud oo 28 november, nuuheb ik twee sim kaarten ontvangen, en met beide heb ik geen toegang tot het netwerk.

Ik zou een mail ontvangen moeten hebben over het activeren, deze heb ik ook nog niet ontvangen.

Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van het 4g netwerk.

Grt.

Raymond

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Raymond, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Twee simkaarten is een beetje veel van het goede. Ik zie dat jouw abonnement actief gaat worden op 28-12-2018. Je kunt de simkaart gaan gebruiken die eindigt op nummer 6110
Hallo Jill,

Dank voor je reactie.

Ik ging helemaal van 28 november uit verkeerd gelezen, is het mogelijk het per direct in te laten gaan.

grt.

Raymond
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Raymond!

Het is niet mogelijk om het nummerbehoud per direct in te laten gaan, dit omdat er altijd rekening gehouden moet worden met een maand opzegtermijn als je overstapt naar een andere provider. Wat wel kan is dat je Ben simkaart geactiveerd wordt met het tijdelijke nummer wat op de simkaart staat, je zult dan wel tot 28 december dubbele kosten hebben. Laat je mij weten wat je wilt doen?
Hallo Shanna,

Dank voor je antwoord.
Zonder nummer behoud heeft het voor mij geen nut.

Ik moet even geduld hebben.

grt.

Raymond
Reputatie 5
Badge +12
Dat kan ik begrijpen 🙂 Je bent in elk geval tot 28 december nog wel bereikbaar bij jouw huidige provider.

Reageer