Hi Raymond, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Twee simkaarten is een beetje veel van het goede. Ik zie dat jouw abonnement actief gaat worden op 28-12-2018. Je kunt de simkaart gaan gebruiken die eindigt op nummer 6110
Het is niet mogelijk om het nummerbehoud per direct in te laten gaan, dit omdat er altijd rekening gehouden moet worden met een maand opzegtermijn als je overstapt naar een andere provider. Wat wel kan is dat je Ben simkaart geactiveerd wordt met het tijdelijke nummer wat op de simkaart staat, je zult dan wel tot 28 december dubbele kosten hebben. Laat je mij weten wat je wilt doen?
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Ik stuur een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.